poniedziałek, 6 listopada 2017

Na Jendrzeja Czarodzieja

Za oknem szaro, ponuro, wieczory coraz dłuższe ... ale nie wszystkie jesienne wieczory muszą być takie smutne. Postarajmy się by przynajmniej jedne z nich był wypełniony "czarodziejską zabawą". Oczywiście chodzi mi o wieczór andrzejkowy.
Właśnie z zuchami i dla zuchów, możemy zorganizować niesamowitą zabawę, bo dzieci w tym wieku są jeszcze skore do uwierzenia we wróżby, czarodziejki i w tę niesamowitą atmosferę andrzejkowego wieczoru wróżb.

Przepastne zasoby internetu są pełne różnych pomysłów na organizację tego typu spotkania.

Nie ukrywam również, że i ja korzystałem z pomysłów tam znalezionych, ale wiele zaczerpnąłem też z wydawnictwa autorstwa hm. Wojciecha Śliwerskiego "ANDRZEJKI". To okładka poradnika, który opublikowano chyba w 2008 roku, ale broszurka dh Wojtka w naszej instruktorskiej biblioteczce pojawiła się jeszcze w latach 90-tych ubiegłego wieku.

Na podstawie wspomnianej broszurki dh Wojtka oraz innych materiałów znalezionych w literaturze i internecie, przygotowałem i przeprowadziłem dla swoich zuchów zbiórkę andrzejkową, której scenariuszem chciałbym z Wami się podzielić. Może coś z tego wykorzystacie.

Na Jendrzeja - Czarodzieja - scenariusz zbiórki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz